Taxe master

Regulament privind taxele de studii pentru anul universitar 2024/2025

1. TAXE ANUALE DE STUDII 1.1. Taxe anuale pentru studii universitare de licenţă

Nr.crt.
Facultatea
Anul de studiu
Total taxă
Confirmare loc
Rata I Până la data de 30.09.2024
Rata II Până la data de 20.12.2024
Rata III Până la data de 21.02.2025
Rata IV Până la data de 25.04.2025
1Calculatoare şi Informatică AplicatăI590015001100110011001100
2Drept şi Administraţie PublicăI590015001100110011001100
3PsihologieI590015001100110011001100
4Ştiinţe Economice (IF)I590015001100110011001100
5Ştiinţe Economice (IFR)I590015001100110011001100
Nr.crt.
Facultatea
Anul de studiu
Total taxă
Rata I Până la data de 18.10.2024
Rata II Până la data de 20.12.2024
Rata III Până la data de 21.02.2025
Rata IV Până la data de 25.04.2025
1Calculatoare şi Informatică AplicatăII, III59002600110011001100
2Drept şi Administraţie PublicăII, III, IV59002600110011001100
3Psihologie*II, III59002600110011001100
4Ştiinţe Economice (IF)II, III59002600110011001100

1.2. Taxe anuale pentru studii universitare de masterat

Nr.crt.
Facultatea
Anul de studiu
Total taxă
Rata I Până la data de 18.10.2024
Rata II Până la data de 20.12.2024
Rata III Până la data de 21.02.2025
Rata IV Până la data de 25.04.2025
1Calculatoare şi Informatică AplicatăI, II59002600110011001100
2Drept şi Administraţie PublicăI, II59002600110011001100
3PsihologieI, II59002600110011001100
4Ştiinţe EconomiceI, II59002600110011001100

1.3 *Taxe anuale – Program completare studii CPR

Nr.crt.
CPR
Anul de studiu
Total taxă
Semestrul I Până la data de 18.10.2024
Semestru II Până la data de 25.04.2025
1Program completare studii (CPR)Taxa de studii se va achita integral în funcție de numărul de discipline urmate în calitate de audient și de numărul de credite aferent fiecărei discipline

1.4 Taxe anuale – Departamentul pentru pregatirea personalului didactic (DPPD):

Nr.crt.
DPPD
Anul de studiu
Total taxă
Până la data de 18.10.2024
1DPPD licentaI950950
2DPPD masterI14001400
3DPPD modul I postuniversitarI30003000
4DPPD modul II postuniversitarI30003000

1.5 Taxa de şcolarizare, pentru studenţii de la studii universitare de licenţă şi pentru studenţii de la studii universitare de masterat aflaţi în anul de PRELUNGIRE A ŞCOLARITĂŢII, este aceeași cu taxa de studii a anului terminal, stabilită la punctul 1.1, respectiv 1.2. si se plateste dupa acelasi calendar.

1.6 Taxa pentru recontractarea materiei nepromovate, în anul contractat, se calculează după formula (taxa anuală a anului de studiu în curs/60) x nr. de credite pe disciplină. Această taxă include parcurgerea activităţii de curs, seminar sau laborator şi prezentarea gratuită la prima planificare. Dacă materia este prevăzută în semestrul I, taxa poate fi achitată, fără penalizare, cel târziu până la data de 31.10.2024 inclusiv. Dacă materia este prevăzută în semestrul II, taxa poate fi achitată, fără penalizare, cel târziu până la data de 20.03.2025 inclusiv. 1.7 Pentru depăşirea fiecărei perioade de plată, prevăzute la punctul 1.6, se percep penalizări de 1% pe zi lucrătoare de întârziere până la 30% din suma neachitată. ATENȚIE: Cererea pentru recontractarea materiilor nepromovate (corespunzătoare semestrului I şi semestrului II) se depune de către studenţi, la secretariatul facultăţii, cel târziu până la data de 31.10.2024, urmând ca plata să se efectueze în termenele precizate anterior, la pct.1.6. Notă:

  1. Neachitarea în termen a fiecărei rate sau a taxei de şcolarizare, prevăzute la punctul 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, obligaţie a studentului, anulează toate drepturile de care beneficiază (prezentarea la examene, eliberarea unei adeverinţe etc.). După achitarea taxei, studentul beneficiază din nou de toate drepturile prevăzute în Regulamentul privind activitatea profesională a studenţilor la Universitatea „Tibiscus”;
  2. Pentru depăşirea fiecărei perioade de plată, prevăzute la punctul 1.1, 1.2, 1.3 şi 1.4, se percep penalizări de 1% pe zi lucrătoare de întârziere până la achitarea integrală a taxei de şcolarizare;
  3. Pentru achitarea integrală a taxei anuale pentru studii, prevăzută la punctul 1.1 şi 1.2, se aplică o reducere de 15% din valoarea taxei, dacă plata se realizează până la data de 01.07.2024, în limita a 200 de locuri.
  4. Securizarea locului ocupat în urma admiterii se obţine prin achitarea taxei de confirmare, in cuantum de 1500 lei, conform calendar admitere 2024. Taxa de confirmare este parte din taxa de scolarizare aferenta anului 2024-2025,
  5. Pentru achitarea integrala a taxei anuale pentru studii, prevazuta la punctul 1.1 si 1.2, se aplica o reducere de 5% din valoarea taxei, daca plata se realizeaza in intervalul 02.07.2024-18.10.2024.

2. TAXE PENTRU ADMITERE 2024

Nr.crt.
Felul taxei
Studii universitare de:
Licenţă/DPPD [Lei]
Masterat/DPPD [Lei]
1.Taxă de înscriere la admitere 2024 – 2025300300

3. TAXE PENTRU FINALIZAREA STUDIILOR ÎN ANUL UNIVERSITAR 2024/2025

Nr.crt.
Felul taxei
Studii universitare de:
Licenţă [Lei]
Masterat [Lei]
1.Întocmirea dosarului pentru susţinerea examenului de finalizare a studiilor500500
2.Eliberarea certificatului de competenţă lingvistică500
3.Examen de licenţă/disertaţie18002000
– Pentru absolvenţii care au promovat proba de evaluare a cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate din cadrul examenului de licenţă într-o sesiune anterioară, organizată pentru ablsolvenții promoţiei 2023/2024 (sesiunea iulie 2023 sau sesiunea septembrie 2023)800
– Pentru absolvenții promoțiilor anterioare anului universitar 2023 care au promovat proba de evaluare a cunoștințelor fundamentale și de specialitate din cadrul examenului de licență1200

4. TAXA EXAMEN PREZENTARE PORTOFOLIU FINAL:

Nr.crt.
Felul taxei
Studii universitare de:
DPPD modul I postuniversitar
DPPD modul II postuniversitar
1.Taxă examen prezentare portofoliu final500500

5. ALTE TAXE ÎN ANUL UNIVERSITAR 2024/2025

Nr.crt.
Tipuri de activităţi
Studii universitare de:
Licenţă [Lei]
Masterat [Lei]
1.Procedura de recunoaştere şi echivalare a perioadelor de studii efectuate anterior10001000
– pentru studenţii Universităţii „Tibiscus” din Timişoara care au solicitat întreruperea studiilor din cauze medicale: sarcină, spitalizare peste 30 de zile00
2.Înmatriculare pe bază de transfer10001000
3.Repetarea examenelor (nepromovate /neprezentate):
– examen planificat în sesiunea de restanţe200200
– examen planificat în sesiunea de reexaminare400400
– examen planificat în sesiunea de reexaminări speciale600600
Examene de diferenţă (stabilite în urma echivalării studiilor efectuate, în vederea compatibilizării planurilor de învăţământ)200200
4.Repetarea colocviilor (restanţă/reexaminare/reexaminări speciale)200/400/600200/400/600
5.Recuperare ore de laborator sau lucrări practice50 lei/şedinţă50 lei/şedinţă
6.Obţinerea de credite suplimentare (din materiile facultative sau opţionale suplimentare, contractate de student)după formula: (taxă anuală din anul de studiu în curs /60) x nr. de credite pe disciplinădupă formula: (taxă anuală din anul de studiu în curs /60) x nr. de credite pe disciplină
7.La exmatricularea din facultate – taxele achitate nu se returnează, iar pentru păstrarea actelor originale la dosar, în arhiva facultăţii, se percep următoarele taxe:
– între 01. – 30.10. 2024 (pentru exmatriculaţii corespunzători anului universitar 2023/2024)00
– începând din data de 01 noiembrie 2024 (pentru exmatriculaţii corespunzători anului universitar 2023/2024)100100
– pentru exmatriculaţii din anii anteriori anului universitar 2023/2024100 lei/an100 lei/an
8.Taxă pentru stocarea şi păstrarea dosarelor de concurs ale candidaţilor respinşi sau care doresc sa renunţe la locul ocupat prin concurs:
– pentru dosarele eliberate pe bază de cerere înregistrată în termen de 30 de zile lucrătoare de la afişarea rezultatelor finale00
– pentru dosarele eliberate, pe bază de cerere înregistrată, după 30 de zile lucrătoare de la afişarea rezultatelor finale100 lei/an100 lei/an
9.Taxă pentru păstrarea în Arhiva Universităţii a actelor de finalizare a studiilor, neridicate, după doi ani de la absolvire100 lei/an100 lei/an
10.Taxă pentru situaţii şcolare eliberate de către Arhiva Universităţii500500
11.Taxă pentru păstrarea în Arhiva Universităţii a actelor de studii (diplomă de bacalaureat/diplomă de licenţă) pentru absolvenţii fără examen de finalizare a studiilor care nu şi-au ridicat documentele după un an de la absolvire100 lei/an100 lei/an
12.Taxă pentru eliberare adeverinţe cu informaţii din Arhiva Universităţii150150
13.Taxă pentru eliberarea diplomelor în regim de urgenţă, cu aprobarea cererii de către rectorul Universităţii10001000
14.Taxă pentru eliberarea duplicatelor:
– duplicat diplomă de licenţă/master800800
– duplicat supliment la diplomă/foaie matricolă500500
– duplicat adeverinţă de absolvire300300
– duplicat carnet de student200200
15.Taxă pentru eliberarea adeverinţei de certificare (autenticitate) a actelor de finalizare a studiilor500500
16.Eliberarea programelor analitice (fişe de disciplină), în limba română500 lei/an de studiu500 lei/an de studiu
17.Eliberare planuri de învăţământ, în limba română700 lei/an de studiu700 lei/an de studiu
18.Eliberarea, la cerere, de documente în cadrul cărora să fie atribuit un număr de credite de studiu transferabile, disciplinelor de curs urmate de absolvent, pe baza informaţiilor existente în registrul matricol, pentru echivalarea, continuarea sau finalizarea studiilor şi recunoaşterea în străinătate a unor diplome eliberate anterior introducerii sistemului de credite transferabile (conf. art.149, pct.2 din Legea educaţiei)600600
19.Completarea, la cerere, de documente necesare aparţinătorilor studenţilor care lucrează în străinătate, în vederea obţinerii de indemnizaţii sociale500 lei/document500 lei/document
20.Taxă pentru eliberarea suplimentului la diplomă în format europass, la cerere700700
  1. Retragerea de la studii/transferul într-o altă instituţie de învăţământ superior se poate aproba în următoarele condiţii: – Plata integrala a taxei anuale pentru studii, prevăzute la punctul l. l, respectiv I .2, precum şi a penalităţilor calculate la taxele anuale pentru studii;
  2. Activităţile cuprinse la pct. 4 – Alte taxe, se pot desfăşura numai după ce au fost achitate taxele respective şi s-a prezentat un exemplar al chitanţei/op la facultatea/compartimentul implicat.
  3. Taxele anuale de studii achitate nu se reportează în alţi ani universitari.
  4. Taxele prevăzute la pct. 4, rândul 3. (repetarea examenelor nepromovate /neprezentate şi examene de diferenţă) şi rândul 4. (repetarea colocviilor) sunt valabile numai în sesiunea de examene pentru care au fost achitate şi nu se reportează în alte sesiuni.
  5. Taxa prevăzută la pct. 4, rândul I (Procedura de recunoaştere şi echivalare a perioadelor de studii efectuate anterior), se achită înainte de aplicarea procedurii de recunoaştere şi nu se returnează.
  6. După înmatriculare, studentul care nu a achitat rata I din taxa de şcolarizare, nu a prezentat actul de studiu pe baza căruia a fost admis, în original, şi nu a semnat contractele de studii, în perioada: 27.09.2024 – 30.09.2024, poate fi exmatriculat, la expirarea acestui termen, la de izia Consiliului facultăţii.

Achitarea taxelor de mai sus se poate face la casieria universităţii sau, pentru taxele anuale, de admitere şi de finalizare a studiilor, direct în cont:

Universitatea “Tibiscus” din Timişoara 300559 Timişoara, str. Lascăr Catargiu nr. 6

Banca Transilvania Nume Client: Universitatea Tibiscus IBAN: RO95BTRL03601205A61880XX SWIFT: BTRLRO22

Contul de la Raiffeisen se va inchide incepând cu 01.01.2023

CASIERIE

Program: Luni-Vineri, orele 09-16

Telefon: 0256 220 688