Specializarea de studii universitare de licenţă Informatică din cadrul Facultăţii de Calculatoare şi Informatică Aplicată a fost înfiinţată pe baza Raportului Consiliului Naţional de Evaluare şi Acreditare nr. RC P062/370A din 4 iulie 2000 şi a Hotărârii Guvernului Nr. 1215/29.11.2000, în cadrul Universităţii „Tibiscus” din Timişoara, acreditată prin Legea nr. 484/2002. Conform Raportului ARACIS nr. 6744/09.07.2009, a Raportului Departamentului de Evaluare din ARACIS nr. 6807/29.10.2015 şi HG HG 403/2021, acreditarea este valabilă pentru:
- domeniul: Informatică
- specializarea: Informatică
- forma de învăţământ: cu frecvenţă
- durata studiilor: 3 ani (180 credite)
- număr locuri: 75
Absolvenţii de studii universitare de licenţă au la dispoziţie, în cadrul Facultăţii de Calculatoare şi Informatică
Aplicată a Universităţii „Tibiscus” din Timişoara, două masterate acreditate
- Raportul ARACIS nr. 7461/11.12.2008 şi
HG 385/2021,
în domeniul Informatică:
- Administrarea sistemelor distribuite
- Web-design
[ mai multe ]
Informaţii despre compunerea corpului profesoral al facultăţii.
Informaţii despre compunerea Departamentului de Informatică.
Informaţii despre compunerea şi activitatea Consiliului facultăţii.
Baza materială este conform cu cerințele nevoilor studenților pentru învățământ de calitate. Dispunem de spaţiu propriu la etajul al doilea al clădirii de pe str. Lascăr Catargiu nr. 6, unde se găsesc decanatul, secretariatul, sălile de curs/seminar, laboratoarele de informatică şi de cercetare (toate încăperile dotate cu aer condiţionat).
Pentru susţinerea activităţilor didactice, studenţii au la dispoziţie 2 săli de curs şi seminar din facultate (201, 202), care sunt dotate cu calculator/laptop, proiector audio-video BenQ MX613ST şi tablă interactivă Smart Technologies SmartBoard 660 de 64”.
Cele 6 laboratoare de informatică (203-208) sunt dotate cu PC-uri thinclient Wyse C50LE sau clasice i5, Laptopuri, cea mai recentă dotare fiind februarie 2022.
Laboratoarele de cercetare 209 şi 210 sunt dotate cu PC-uri P4 3 GHz/Celeron 2,6 GHz, I7, DVD-RW, scannere Benq S2W 3300U, imprimante.
Studenţii au la dispoziţie o reţea structurată, Internet prin fibră optică, cu acces liber în laboratoare şi Internet între orele 9-21.
[ mai multe ]
Programul de consultații ale cadrelor didactice respectiv de audiențe la conducerea Facultății, pe perioada semestrului II al anului universitar 2021/2022 este organizat după cum urmează:
- programul de consultaţii ale cadrelor didactice:
Luni | Marţi | Miercuri | Joi | Vineri | |
---|---|---|---|---|---|
Conf.dr. A.D. Munteanu | |||||
Lect.dr. O.A.M Vale | |||||
Conf.dr. D.L. Lacrămă | |||||
Lect.dr. S. Apostol | |||||
Lect.dr.V.L. Ciorba | |||||
Asist. Tabita Pintea | Asist. A. Savu | ||||
Conf.dr. FlorentinaA. Pintea |
- programul de audienţe la conducerea Facultăţii (citeşte regulament):
Luni | Marţi | Miercuri | Joi | Vineri | |
---|---|---|---|---|---|
Director Dept. Conf.dr. Alin D. Munteanu | |||||
Decan Conf.dr. Florentina A. Pintea | Decan Conf.dr. Florentina A. Pintea | ||||