ULTIMELE ŞTIRI

În perioada 01.08.2017 - 03.09.2017 suntem în vacanţă.
Ne găsiţi prin e-mail (la adresa fcia@tibiscus.ro) sau pe Facebook (facebook.com/FCIAtibiscus )

REZULTATE ADMITERE LICENŢĂ 2017 [detalii]

REZULTATE ADMITERE MASTER 2017 [detalii]

Exmatriculări [detalii]

Sesiune de reexaminări (ani 1-2 licenţă) septembrie 2017 [descarcă]

Sesiune de reexaminări (an 1 master) septembrie 2017 [descarcă]

Examen de licenţă 22.09.2017 [detalii]

Examen de disertaţie 22.09.2017 [detalii]

Web design:
Ovidiu Crista

Administrare web:
Webmaster

Despre site


Trafic:

Vizitator:

Admitere 2017

I. CALENDARUL DE CONCURS

Concursul de admitere pentru anul universitar 2017/2018 se desfăşoară în cadrul Facultăţii de Calculatoare şi Informatică Aplicată după următorul calendar:

Sesiunea I: Perioada de înscriere: 03-26 iulie 2017
Concurs: 27 iulie 2017 ora 09:00 sala 202
Afişarea rezultatelor: 27 iulie 2017 ora 10:00 ([descarcă])
Depunere contestații: 27-28 iulie 2017, la secretariatul facultății.
Afişarea rezultatelor finale (inclusiv contestații): 31 iulie 2017 ([descarcă])
Candidaţii declaraţi admişi în sesiunea I vor confirma ocuparea locului prin achitarea taxei de înmatriculare în perioada 27-31 iulie 2017. Neachitarea taxei de înmatriculare, în termenul stabilit, duce la pierderea locului ocupat prin concurs.

Sesiunea II (pentru locurile rămase vacante):
Perioada de înscriere: 04-26 septembrie 2017
Concurs şi Afişarea rezultatelor: 27 septembrie 2017
Depunere contestații: 27-28 septembrie 2017, la secretariatul facultății.
Afişarea rezultatelor finale (inclusiv contestații): 29 septembrie 2017
Candidaţii declaraţi admişi în sesiunea II vor confirma ocuparea locului prin achitarea taxei de înmatriculare în perioada 27-29 septembrie 2017. Neachitarea taxei de înmatriculare, în termenul stabilit, duce la pierderea locului ocupat prin concurs.

Detalii: Admitere 2017

Citiţi şi: Admitere 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012

Masteranzi

În anul universitar 2016/2017, în domeniul Informatică, se regăsesc masteranzii admişi începând cu anul universitar 2015/2016.

  • Administrarea sistemelor distribuite: anul I, anul II.
  • Web-design: anul I.
  • Absolvenţi

    Absolvenţii facultăţii noastre provin din următoarele promoţii:

    Administrarea sistemelor distribuite: 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010

    Web-design: 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010

    Web Design pentru e-Society: 2010

    Reglementari legale

    Puteţi descărca din lista de mai jos prevederi legale care reglementează activitatea din facultate:

  • Regulament privind organizarea admiterii: 2017/2018
  • Regulament privind activitatea profesională a studenţilor: 2017/2018 | 2016/2017 | 2015/2016 | 2014/2015
  • Regulament privind taxele de studii: 2017/2018 | 2016/2017 | 2015/2016
  • Regulament de acordare a facilităţilor privind taxele anuale de şcolarizare: 2016/2017 | 2016/2017 | 2015/2016 | 2014/2015
  • Regulament privind finalizarea studiilor: 2016/2017
  • Structura anului universitar 2016/2017
    Activitate didactică:
    -semestrul I: 03.10.2016 - 23.12.2016 şi 09.01.2017 - 22.01.2017
    -semestrul II: 20.02.2017 - 28.05.2017 (din care, pentru anii terminali: 15.05.2017 - 28.05.2017 Elaborarea lucrării de licenţă/disertaţie)
    Sesiuni de examene:
    -sesiune de iarnă: 23.01.2017 - 12.02.2017
    -sesiune de restanţe pentru sesiunea de iarnă: 20.02.2017 - 26.02.2017
    -sesiune de vară: 29.05.2017 - 25.06.2017 (pentru anii terminali: 29.05.2017 - 18.06.2017)
    -sesiune de restanţe pentru sesiunea de vară: 26.06.2017 - 02.07.2017 (pentru anii terminali: 19.06.2017 - 25.06.2017)
    -sesiune de reexaminări: 01.09.2017 - 14.09.2017 (pentru anii terminali: 26.06.2017 - 02.07.2017)
    Examene de licenţă/disertaţie:
    -sesiunea de iarnă aferentă licenţei/disertaţiei 2016: 06.02.2017 - 12.02.2017
    -sesiune de vară 2017: 03.07.2017 - 16.07.2017
    Vacanţe:
    -vacanţa de iarnă: 24.12.2016 - 08.01.2017
    -vacanţă intersemestrială: 13.02.2017 - 19.02.2017
    -vacanţă de vară: 03.07.2017 - 31.08.2017

    Detalii 2016/2017: Structura anului universitar 2016/2017
    Citiţi şi: Structura anului universitar 2015/2016 | 2014/2015 | 2013/2014 | 2012/2013

    Structura anului universitar 2017/2018
    Activitate didactică:
    -semestrul I: 02.10.2017 - 22.12.2017 şi 08.01.2018 - 21.01.2018
    -semestrul II: 19.02.2018 - 27.05.2018 (din care, pentru anii terminali: 14.05.2018 - 27.05.2018 Elaborarea lucrării de licenţă/disertaţie)
    Sesiuni de examene:
    -sesiune de examene de iarnă: 22.01.2018 - 11.02.2018
    -sesiune de restanţe pentru sesiunea de iarnă: 19.02.2018 - 25.02.2018
    -sesiune de examene de vară: 28.05.2018 - 24.06.2018 (pentru anii terminali: 28.05.2018 - 17.06.2018)
    -sesiune de restanţe pentru sesiunea de vară: 25.06.2018 - 01.07.2018 (pentru anii terminali: 18.06.2018 - 24.06.2018)
    -sesiune de reexaminări: 01.09.2018 - 14.09.2018 (pentru anii terminali: 25.06.2018 - 01.07.2018)
    Examene de licenţă/disertaţie:
    -sesiunea de iarnă aferentă licenţei/disertaţiei 2016: 05.02.2018 - 11.02.2018
    -sesiune de vară 2017: 02.07.2018 - 15.07.2018
    Vacanţe:
    -vacanţa de iarnă: 23.12.2017 - 07.01.2018
    -vacanţă intersemestrială: 12.02.2018 - 18.02.2018
    -vacanţă de vară: 02.07.2018 - 31.08.2018

    Detalii: Structura anului universitar 2016/2017

    Planul de învăţământ 2016/2017

    Planul de învăţământ pentru anul universitar 2016/2017 este disponibil după cum urmează:

  • Plan de învăţământ al programului de studii universitare de master Administrarea Sistemelor Distribuite 2016/2017: descarcă
  • Detalii despre disciplinele din Planul de învăţământ urmează
  • Plan de învăţământ al programului de studii universitare de master Web-design 2016/2017: descarcă
  • Detalii despre disciplinele din Planul de învăţământ urmează

  • Orar 2016/2017
    • Orarul semestrului I începând cu 24.10.2016 [descarcă]
    • Orarul semestrului I [descarcă]
    Examene 2016/2017

  • Sesiune de reexaminări (an 1 master) 01.09.2017-15.09.2017 [descarcă]
  • Sesiune de reexaminări (an 2 master) 26.06.2017-02.07.2017 [descarcă]

  • Sesiune de restanţe de vară (an 2 master) 19.06.2017-25.06.2017 [descarcă]
  • Sesiune de restanţe de vară (an 1 master) 26.06.2017-02.07.2017 [descarcă]

  • Sesiune de vară (master) mai-iunie 2017 [descarcă]

  • Sesiune de restanţe de iarnă (master) 20.02.2017-26.02.2017 [descarcă]

  • Sesiune de iarnă (master) 20.01.2017-10.02.2017 [descarcă]

  • Disertaţie - IULIE 2017

    METODOLOGIA ORGANIZĂRII ŞI DESFĂŞURĂRII EXAMENELOR DE FINALIZARE A STUDIILOR

    I. DISPOZIŢII GENERALE

    1.1. Examenele de finalizare a studiilor la Facultatea de Calculatoare şi Informatică Aplicată (FCIA) a Universităţii „Tibiscus” din Timişoara (UTT) se desfăşoară potrivit criteriilor generale elaborate de Ministerul Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice (OMENCS 6125/2016) şi reglementărilor proprii ale universităţii (Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea examenelor de finalizare a studiilor în Universitatea „Tibiscus” din Timişoara).

    1.2. Finalizarea studiilor universitare de licenţă la FCIA se realizează prin examen de licenţă, care are două componente de bază, cu notare distinctă:
    a. evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate (5 credite) - scris;
    Scala de evaluare a cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate nu reprezintă reluarea integrală a examenelor susţinute pe parcursul anilor de studii. Scopul acestei componente a examenului de licenţă este acela de a aprecia în ce măsură absolvenţii şi-au însuşit cunoştinţele teoretice primite în procesul instructiv, precum şi modul de aplicare în practică a acestora.
    b. prezentarea şi susţinerea lucrării de licenţă (5 credite) - oral.
    Scopul lucrării de licenţă este de a vedea în ce măsură absolventul stăpâneşte, din punct de vedere teoretic şi practic, domeniul pe care şi l-a ales pentru analiză.

    1.3. Finalizarea studiilor universitare de master la FCIA se realizează prin examen de disertaţie, care constă în prezentarea şi susţinerea lucrării de disertaţie - oral, prin care se evaluează cunoştinţele fundamentale şi de specialitate ale masteranzilor (10 credite).
    Scopul lucrării de disertaţie este de a vedea în ce măsură absolventul stăpâneşte, din punct de vedere teoretic şi practic, domeniul pe care şi l-a ales pentru analiză.

    1.4. Absolvenţii care nu au susţinut sau nu au promovat examenul de licenţă/disertație se pot înscrie într-o sesiune ulterioară în vederea susţinerii acestuia, cu suportarea de către candidat a cheltuielilor aferente.

    1.5. Candidaţii la examenul de licenţă prezintă la înscriere, pe lângă celelalte documente, un Certificat de competenţă lingvistică pentru comunicarea de specialitate într-o limbă de largă circulaţie internaţională, eliberat de departamentul de profil din Universitatea “Tibiscus” din Timişoara, sau de o altă instituţie specializată, conform regulamentului privind examenele de finalizare a studiilor în universitate.

    1.6. Lucrarea de licenţă/disertaţie poate avea conducător ştiinţific numai cadre didactice titulare, având cel puţin titlul de lector universitar şi care sunt doctori. În cazuri deosebite, cu aprobarea Consiliului facultăţii, lucrarea poate avea doi conducători ştiinţifici.

    1.7. FCIA încurajează participarea de conducători ştiinţifici de la universităţi partenere din Uniunea Europeană, cu care facultatea are acorduri în vigoare.

    1.8. Conducătorii ştiinţifici sunt obligaţi să asigure o cooperare continuă cu candidaţii, pe tot parcursul elaborării lucrării de licenţă/disertaţie. Candidaţii trebuie să aleagă tema şi conducătorul lucrării de licenţă/disertaţie, cu cel puţin două semestre înainte de data examenului de licenţă/disertaţie.

    1.9. Cerinţele privind conţinutul lucrării şi reperele privind discuţiile asupra conţinutului lucrării se vor aduce la cunoştinţa candidatului de către conducătorul ştiinţific, pe baza graficului privind elaborarea lucrării de licenţă/disertaţie, care va fi semnat de conducătorul ştiinţific şi de candidat şi se va depune în dosarul de licenţă/disertaţie.


    II. ORGANIZAREA EXAMENULUI DE LICENŢĂ

    2.1. Examenul de licenţă este organizat în două sesiuni anuale: vară (iulie) şi iarnă (februarie).

    2.2. În situaţii deosebite, Conisliul facultăţii poate propune, iar Senatul universitar poate aproba, organizarea şi desfăşurarea unei sesiuni de licenţă în luna septembrie 2017.

    2.3. (a) În conformitate cu planurile de învăţământ după care au studiat absolvenţii promoţiei 2017, Consiliul facultăţii aprobă tematica disciplinelor la care se susţin examenele care se aduce la cunoştinţa studenţilor prin afişare. Această tematică este valabilă pentru toţi absolvenţii studiilor organizate pe baza Legii Educaţiei Naţionale nr. 1/2011.
    (b) Pentru absolvenţii promoţiilor anterioare, organizate în baza Legii Învăţământului nr. 84/1995, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, tematica disciplinelor este aceeaşi cu a promoţiei în care au încheiat studiile.

    2.4. Temele lucrărilor de licenţă sunt stabilite de departament pe baza propunerilor conducătorilor ştiinţifici şi sunt aprobate de Consiliul facultăţii.

    2.5. Consiliul facultăţii stabileşte componenţa nominală a Comisiei de licenţă, care se avizează de Senatul universitar şi se aprobă de Rectorul universităţii. Conform legislaţiei în vigoare, la FCIA comisia este formată din cadre didactice proprii şi poate fi completată cu cadre didactice asociate sau invitate.

    2.6. La susţinerea lucrării de licenţă participarea conducătorului ştiinţific al lucrării este obligatorie.


    III. ÎNSCRIEREA CANDIDAŢILOR ÎN VEDEREA SUSŢINERII EXAMENULUI DE LICENŢĂ

    3.1. (a) Înscrierea la examenul de licenţă se face pe bază de cerere scrisă, depusă la secretariatul facultăţii de fiecare absolvent cu cel puţin 5 zile înaintea examenului. Se pot înscrie la examen doar candidaţii care au îndeplinit în totalitate cerinţele prevăzute în planul de învăţământ al specializării, respectarea acestei condiţii fiind în sarcina secretariatului facultăţii. Pentru candidaţii din afara FCIA, respectarea acestei condiţii cade în sarcina şi răspunderea universităţii respective.
    (b) Înscrierea la examenul de licenţă a candidaţilor din afara FCIA se face de către un reprezentant al universităţii respective, care va înainta secretariatului FCIA lista nominală a candidaţilor, dosarele acestora completate conform prevederilor art. 3.2 şi lucrarea de licenţă cu referatul conducătorului ştiinţific. Acestora li se va ataşa o fotocopie a paginii din Monitorul Oficial care atestă acreditarea/autorizarea respectivului program de studii precum şi o fotocopie a acordului încheiat între cele două universităţi. Taxele pentru susţinerea examenului de licenţă sunt cele prevăzute de regulamentul propriu al UTT şi se suportă de candidaţi ori de universitatea de provenienţă, conform prevederilor interne ale acesteia.

    3.2. Cu cel puţin 5 zile înainte de data la care este programată desfăşurarea examenului se depun la secretariat, personal (pentru absolvenţii FCIA) sau prin delegat (pentru absolvenţii din afara FCIA):
    - cererea de înscriere la examenul de licenţă;
    - lucrarea de licenţă, conţinând referatul conducătorului ştiinţific şi declaraţia pe proprie răspundere privind originalitatea lucrării, însoţită de un CD/DVD conţinând lucrarea în format .DOC sau .PDF (ori echivalente);
    - un dosar plic conţinând următoarele acte:
    * certificat de naştere, în copie conformă cu originalul;
    * diplomă de bacalaureat sau echivalentă cu aceasta, în original;
    * certificat de competenţă lingvistică;
    * supliment la diplomă (sau foaie matricolă pentru absolvenţii mai vechi);
    * chitanţă de plată a taxei de înscriere şi a taxei de întocmire a dosarului;
    * două fotografii tip ¾;
    * numai pentru absolvenţii proveniţi din afara FCIA, dosarul va cuprinde suplimentul la diplomă, completat conform prevederilor legale, eliberat de instituţia de unde provine, în 2 exemplare;
    * numai pentru absolvenţii proveniţi din cadrul FCIA, dosarul va cuprinde graficul privind elaborarea lucrării de licenţă, semnat de conducătorul ştiinţific şi de candidat.

    3.3. În intervalul de timp dintre depunerea dosarelor şi preziua susţinerii examenului, comisia de examen procedează la verificarea, prin sondaj sau în totalitate, a lucrărilor depuse, folosind softul anti-plagiat al universităţii. Rezultatul acestei verificări se consemnează într-un Proces-verbal întocmit de secretarul comisiei şi avizat de preşedintele comisiei.

    3.4. La examenul de licenţă pot participa:
    - absolvenţi proprii;
    - absolvenţi care provin de la instituţii de învăţământ superior şi/sau programe de studii care au intrat în lichidare;
    - absolvenţi care provin din instituţii de învăţământ superior autorizate provizoriu;
    - absolvenţi care provin de la o altă instituţie de învăţământ superior acreditată.

    3.5. Pot susţine examen de licenţă doar absolvenţi de învăţământ superior ai programelor de studii/specializărilor acreditate sau autorizate să funcţioneze provizoriu.

    IV. DESFĂŞURAREA EXAMENULUI DE LICENŢĂ PENTRU ABSOLVENŢII PROGRAMULUI DE STUDII UNIVERSITARE DE LICENŢĂ INFORMATICĂ

    4.1. Examenul de licenţă se desfăşoară în două etape:
    1) evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate – prin proba teoretică.
    2) prezentarea şi susţinerea lucrării de licenţă.
    La fiecare probă, media minimă de promovare este 5 (cinci).

    4.2. Probele menţionate la articolul anterior se desfăşoară în prezenţa, în acelaşi loc şi în acelaşi moment, a comisiei de examen specifice fiecărei probe şi a examinatului.

    4.3. Pe baza susţinerii lucrării în faţa comisiei şi a notei acordate de conducătorul ştiinţific, comisia acordă nota finală. Fiecare membru al comisiei propune o notă de la 1 la 10, nota finală fiind media aritmetică a acestora, cu două zecimale, fără rotunjire.

    4.4. Media finală a examenului de licenţă reprezintă media aritmetică între nota de la proba teoretică şi nota obţinută la susţinerea lucrării de licenţă. Media minimă de promovare a examenului de licenţă este 6 (şase). În cazul în care absolventul nu obţine media de promovare a licenţei de minim 6, la repetarea examenului de licenţă se susţine examen la proba cu nota cea mai mică.

    4.5. Candidaţii care nu au promovat proba de evaluare a cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate nu au dreptul de a participa la susţinerea lucrării de licenţă.

    4.6. Eventualele contestaţii privind rezultatele probei scrise, se depun la secretariatul facultăţii în termenul prevăzut de calendarul licenţei şi se soluţionează conform aceluiaşi calendar, de către comisia de contestaţii.

    4.7. În situaţia în care la examenul de licenţă se înscriu absolvenţi care provin de la alte instituţii de învăţământ superior acreditate sau autorizate provizoriu, lucrarea de licenţă cuprinde / este însoţită de referatul conducătorului ştiinţific, având aplicată pe pagina referatului ştampila departamentului / facultăţii / universităţii de unde provine, precum şi de un referat complementar al unui cadru didactic din FCIA, cu specializare similară.


    V. DESFĂŞURAREA EXAMENULUI DE LICENŢĂ PENTRU ABSOLVENŢI AI ÎNVĂŢĂMÂNTULUI DE LUNGĂ DURATĂ ÎN SPECIALIZAREA INFORMATICĂ

    5.1. Examenul de licenţă se desfăşoară în două etape:
    1) evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate – prin proba teoretică.
    2) prezentarea şi susţinerea lucrării de licenţă.
    La fiecare probă, media minimă de promovare este 5 (cinci).

    5.2. Probele menţionate la articolul anterioar se desfăşoară în prezenţa, în acelaşi loc şi în acelaşi moment, a comisiei de examen specifice fiecărei probe şi a examinatului.

    5.3. Pe baza susţinerii lucrării în faţa comisiei şi a notei acordate de conducătorul ştiinţific, comisia acordă nota finală. Fiecare membru al comisiei propune o notă de la 1 la 10, nota finală fiind media aritmetică a acestora, cu două zecimale, fără rotunjire.

    5.4. Media finală a examenului de licenţă reprezintă media aritmetică între nota de la proba teoretică şi nota obţinută la susţinerea lucrării de licenţă. Media minimă de promovare a examenului de licenţă este 6 (şase). În cazul în care absolventul nu obţine media de promovare a licenţei de minim 6, la repetarea examenului de licenţă se susţine examen la proba cu nota cea mai mică.

    5.5. Candidaţii care nu au promovat proba de evaluare a cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate nu au dreptul de a participa la susţinerea lucrării de licenţă.

    5.6. Eventualele contestaţii privind rezultatele probei scrise, se depun la secretariatul facultăţii în termenul prevăzut de calendarul licenţei şi se soluţionează conform aceluiaşi calendar, de către comisia de contestaţii.

    5.7. În situaţia în care la examenul de licenţă se înscriu absolvenţi care provin de la alte instituţii de învăţământ superior acreditate sau autorizate provizoriu, lucrarea de licenţă este însoţită de referatul conducătorului ştiinţific, având aplicată pe pagina referatului ştampila departamentului facultăţii / universităţii de unde provine, precum şi de un referat complementar al unui cadru didactic din FCIA, cu specializare similară.

    VI. PLANIFICAREA EXAMENULUI DE LICENŢĂ

    6.1. Pentru sesiunea iulie 2017, perioada desfăşurării examenului de licenţă este 13-14.07.2017. Pentru sesiunea februarie 2018 (şi, eventual, septembrie 2017) data se va stabili de Consiliul facultăţii FCIA şi se va aproba de Senatul universitar.

    VII. ORGANIZAREA EXAMENULUI DE DISERTAŢIE

    7.1. (a) Examenul de disertaţie este organizat în două sesiuni anuale vară (iulie) şi iarnă (februarie).
    (b) În situaţii deosebite, Consiliul facultăţii poate propune, iar Senatul universitar poate aproba, organizarea şi desfăşurarea unei sesiuni de disertaţie în luna septembrie 2017.

    7.2. Temele lucrărilor de disertaţie sunt stabilite de departament pe baza propunerilor conducătorilor ştiinţifici şi sunt aprobate de Consiliul facultăţii.

    7.3. Se pot prezenta la examenul de disertaţie absolvenţii masteratului "Administrarea sistemelor distribuite" de la FCIA, promoţia curentă sau promoţii anterioare.

    7.4. Consiliul facultăţii stabileşte componenţa nominală a Comisiei de disertaţie, care se avizează de Senatul universitar şi se aprobă de Rectorul universităţii. Conform legislaţiei în vigoare, la UTT, comisia este formată din cadre didactice proprii şi poate fi completată cu cadre didactice asociate sau invitate.

    7.5. La susţinerea lucrării de disertaţie participarea conducătorului ştiinţific al lucrării este obligatorie.


    VIII. ÎNSCRIEREA CANDIDAŢILOR ÎN VEDEREA SUSŢINERII EXAMENULUI DE DISERTAŢIE

    8.1. Înscrierea la examenul de disertaţie se face pe bază de cerere scrisă, depusă la secretariatul facultăţii de fiecare absolvent cu cel puţin 5 zile înaintea examenului. Se pot înscrie la examen doar candidaţii care au îndeplinit în totalitate cerinţele prevăzute în planul de învăţământ al programului de studii, respectarea acestei condiţii fiind în sarcina secretariatului facultăţii.

    8.2. Cu cel puţin 5 zile înainte de data la care este programată desfăşurarea examenului se depun la secretariat:
    - cererea de înscriere la examenul de disertaţie;
    - lucrarea de disertaţie, însoţită de referatul conducătorului ştiinţific şi de declaraţia pe proprie răspundere privind originalitatea lucrării;
    - un CD/DVD conţinând lucrarea în format .DOC sau .PDF (ori echivalente);
    - un dosar plic conţinând următoarele acte:
    * certificat de naştere, în copie conformă cu originalul;
    * diplomă de licenţă sau echivalentă cu aceasta, în original;
    * suplimentul la diplomă;
    * chitanţa de plată a taxei de înscriere şi a taxei de întocmire a dosarului;
    * două fotografii tip ¾;
    * graficul privind elaborarea lucrării de disertaţie, semnat de conducătorul ştiinţific şi de candidat.

    8.3. În intervalul de timp dintre depunerea dosarelor şi preziua susţinerii examenului, comisia de examen procedează la verificarea, prin sondaj sau în totalitate, a lucrărilor depuse, folosind softul anti-plagiat al universităţii. Rezultatul acestei verificări se consemnează într-un Proces-verbal întocmit de secretarul comisiei şi avizat de preşedintele comisiei.


    IX. DESFĂŞURAREA EXAMENULUI DE DISERTAŢIE

    9.1. Susţinerea lucrării de disertaţie este publică şi se desfăşoară în prezenţa, în acelaşi loc şi în acelaşi moment, a comisiei de examen şi a examinatului.

    9.2. La examenul de disertaţie candidatul trebuie să obţină media de minim 6 (şase).

    9.3. Pe baza susţinerii lucrării în faţa comisiei şi a notei acordate de conducătorul ştiinţific, comisia acordă nota finală. Fiecare membru al comisiei propune o notă de la 1 la 10, nota finală fiind media aritmetică a acestora.

    9.4. Conform prevederilor legale, rezultatul obţinut la susţinerea lucrării de disertaţie (probă orală) nu poate fi contestat.


    X. PLANIFICAREA EXAMENULUI DE DISERTAȚIE

    10.1. Pentru sesiunea iulie 2017, data desfăşurării examenului de disertaţie este 15.07.2017 (conform calendarului. Pentru sesiunea februarie 2018 (şi, eventual, septembrie 2017) data se va stabili de Consiliul facultăţii FCIA şi se va aproba de Senatul universitar.


    xI. ELIBERAREA DIPLOMELOR

    11.1. Absolvenţilor care au promovat examenul de licenţă/master li se eliberează Diploma de licenţă/Diploma de master. Diploma de licenţă/master va fi însoţită de Suplimentul la diplomă. Până la eliberarea diplomei de licenţă/master, absolventul beneficiază de o adeverinţă care să ateste promovarea examenului de licenţă/master.

    11.2. Absolvenţilor care nu au promovat examenul de licenţă/master sau care nu s-au prezentat la licenţă, li se eliberează, la cerere, un Certificat de studii.

    Prezenta Metodologie a fost aprobată în şedinţa Consiliului Facultăţii din 13.01.2017.

    CODUL DE CONDUITĂ AL CADRELOR DIDACTICE ([ descarcă ])

    COMISIA DE EXAMEN DE DISERTAŢIE IULIE 2017 ([ descarcă ])

    Comisia de examen:
    Preşedinte:
    conf.univ.dr. Tiberiu-Marius Karnyanszky
    Membri:
    conf.univ.dr. Laurenţiu Dan Lacrămă
    conf.univ.dr. Alin Daniel Munteanu
    lect.univ.dr. Angela Simona Apostol
    Secretar:
    lect.univ.dr. Fortiş Alexandra Emilia

    CALENDARUL DISERTAŢIEI IULIE 2017

    Luni 10.07.2017
    09:00-12:00 - depunerea la secretariat a Dosarului complet de disertaţie
    - depunerea la secretariat a lucrării de disertaţie, cu referatul cadrului didactic şi cu declaraţia privind originalitatea conţinutului lucrării
    19:00 - afişarea tabelelor cu planificarea susţinerii lucrării de disertaţie ([ descarcă ])
    Sâmbătă 15.07.2017
    09:00-12:00 – susţinerea lucrării de disertaţie
    12:00 - afişarea rezultatelor examenului de disertaţie ([ descarcă ])
    Luni 17.07.2017
    12:00-15:00 – absolvenţii care au promovat examenul de disertaţie pot ridica de la secretariatul facultăţii Adeverinţa care ţin loc de Diplomă de master, până la eliberarea acesteia

    INDICAŢII PRIVIND LUCRAREA DE LICENŢĂ/DISERTAŢIE

    • Descarcă ghidul de întocmire a lucrării de licenţă/disertaţie: descarcă.

    TEME PENTRU LUCRĂRI DE DISERTAŢIE IULIE 2017

    Conf.dr.ing. Tiberiu Marius Karnyanszky

    Conf.dr.ing. Laurenţiu Dan Lacrămă

    Conf.dr. Alin Daniel Munteanu

    Lect.dr. Angela Simona Apostol

    Lect.dr. Florentina Anica Pintea

    Lect.dr. Ramona Violeta Vasilescu

    Citiţi şi: Disertatie sep.2016 | iul.2016 | sep.2015 | iul.2015 | feb.2014 | iul.2013 | feb.2013

    Disertaţie - SEPTEMBRIE 2017

    Sunt valabile aceleași informații oferite mai sus, cu următoarele modificări:

    CALENDARUL DISERTAŢIEI SEPTEMBRIE 2017

    Luni 18.09.2017
    09:00-12:00 - depunerea la secretariat a Dosarului complet de disertaţie
    - depunerea la secretariat a lucrării de disertaţie, cu referatul cadrului didactic şi cu declaraţia privind originalitatea conţinutului lucrării
    19:00 - afişarea tabelelor cu planificarea susţinerii lucrării de disertaţie ([ urmează ])
    Vineri 22.09.2017
    15:00-16:00 – susţinerea lucrării de disertaţie
    16:00 - afişarea rezultatelor examenului de disertaţie
    Luni 25.09.2017
    12:00-15:00 – absolvenţii care au promovat examenul de disertaţie pot ridica de la secretariatul facultăţii Adeverinţa care ţin loc de Diplomă de master, până la eliberarea acesteia

    Taxe 2016/2017

    Taxa anuală este de 2.900 lei şi se achită esalonat, în patru perioade, după cum urmează:

    • Rata I, 800 de lei, în perioada 21.09.2016 - 17.10.2016
    • Rata II, 800 de lei, în perioada 16.11.2016 - 16.12.2016
    • Rata III, 700 de lei, în perioada 20.02.2017 - 17.03.2017
    • Rata IV, 600 de lei, în perioada 19.04.2017 - 17.05.2017

    Taxa de şcolarizare pentru studenţii aflaţi în anul de PRELUNGIRE A ŞCOLARITĂŢII: 25% din taxa anuală de studiu (25% x 2900 = 725 lei). Taxa poate fi achitată, fără penalizare, cel târziu până la data de 16.12.2016 inclusiv.

    Taxa pentru recontractare materie nepromovată în anul contractat: după formula (taxă anuală a anului de studiu în curs/60) x nr. de credite pe disciplină. Această taxă include parcurgerea activităţii de curs, seminar sau laborator şi prezentarea gratuită la prima planificare. Dacă materia este prevăzută în semestrul I, taxa poate fi achitată, fără penalizare, cel târziu până la data de 16.12.2016 inclusiv. Dacă materia este prevăzută în semestrul II, taxa poate fi achitată, fără penalizare, cel târziu până la data de 17.05.2017 inclusiv.

    Neachitarea în termen a fiecărei rate sau a taxei de şcolarizare pentru studenţii de la studii universitare de licenţă sau studii universitare de masterat aflaţi în anul de PRELUNGIRE A ŞCOLARITĂŢII, obligaţie a studentului, anulează această calitate a sa şi toate drepturile de care beneficiază (prezentarea la examene, eliberarea unei adeverinţe etc.). Din momentul achitării taxei studentul beneficiază, din nou, de toate drepturile prevăzute în Regulamentul privind activitatea studenţilor din Universitatea "Tibiscus".

    Pentru depăşirea perioadei de plată a oricăreia din taxele de mai sus, se percep penalizări de 1% pe zi, până la 25% din suma datorată.

    Pentru achitarea integrală a taxei anuale pentru studii se aplică o reducere de 5% din valoarea taxei, dacă plata se realizează în perioada 21.09.2016 - 17.10.2016.

    Achitarea taxelor de mai sus se poate face la casieria universităţii sau, pentru taxele de şcolarizare şi de finalizare a studiilor, direct în cont:

    Universitatea "Tibiscus" din Timişoara
    Str. Daliei nr. 1/A, cod 300558
    Cont ROL - RAIFFEISEN BANK
    RO33 RZBR 0000 0600 0369 0455
    Cod Fiscal 2803804

    Citiţi şi: Taxe diverse 2016/2017

    Taxe 2017/2018

    Taxa anuală este de 3.100 lei şi se achită esalonat, în patru perioade, după cum urmează:

    • Rata I, 1550 de lei, în perioada 21.09.2017 - 17.10.2017
    • Rata II, 550 de lei, în perioada 16.11.2017 - 18.12.2017
    • Rata III, 550 de lei, în perioada 19.02.2018 - 19.03.2018
    • Rata IV, 450 de lei, în perioada 17.04.2018 - 17.05.2018

    Taxa de şcolarizare pentru studenţii aflaţi în anul de PRELUNGIRE A ŞCOLARITĂŢII: 25% din taxa anuală de studiu (25% x 3100 = 775 lei). Taxa poate fi achitată, fără penalizare, cel târziu până la data de 18.12.2017 inclusiv.

    Taxa pentru recontractare materie nepromovată în anul contractat: după formula (taxă anuală a anului de studiu în curs/60) x nr. de credite pe disciplină. Această taxă include parcurgerea activităţii de curs, seminar sau laborator şi prezentarea gratuită la prima planificare. Dacă materia este prevăzută în semestrul I, taxa poate fi achitată, fără penalizare, cel târziu până la data de 18.12.2017 inclusiv. Dacă materia este prevăzută în semestrul II, taxa poate fi achitată, fără penalizare, cel târziu până la data de 17.05.2018 inclusiv.

    Neachitarea în termen a fiecărei rate sau a taxei de şcolarizare pentru studenţii de la studii universitare de licenţă sau studii universitare de masterat aflaţi în anul de PRELUNGIRE A ŞCOLARITĂŢII, obligaţie a studentului, anulează această calitate a sa şi toate drepturile de care beneficiază (prezentarea la examene, eliberarea unei adeverinţe etc.). Din momentul achitării taxei studentul beneficiază, din nou, de toate drepturile prevăzute în Regulamentul privind activitatea studenţilor din Universitatea "Tibiscus".

    Pentru depãşirea perioadei de platã a oricăreia din taxele de mai sus, se percep penalizãri de 1% pe zi, pânã la 25% din suma datoratã.

    Pentru achitarea integrală a taxei anuale pentru studii se aplică o reducere de 5% din valoarea taxei, dacă plata se realizează în perioada 21.09.2017 - 17.10.2017.

    Achitarea taxelor de mai sus se poate face la casieria universităţii sau, pentru taxele de şcolarizare şi de finalizare a studiilor, direct în cont:

    Universitatea "Tibiscus" din Timişoara
    Str. Daliei nr. 1/A, cod 300558
    Cont ROL - RAIFFEISEN BANK
    RO33 RZBR 0000 0600 0369 0455
    Cod Fiscal 2803804

    Citiţi şi: Regulament Taxe 2017/2018

    Facilităţi

    Despre facilităţile de care pot beneficia studenţii facultăţii puteţi obţine aici detalii.

    Burse ERASMUS

    Despre participarea studenţilor, masteranzilor şi cadrelor didactice ale facultăţii la burse ERASMUS în străinătate.

    Cazare şi servirea mesei

    Despre posibilităţile de cazare şi servire a mesei oferite de universitate - vezi detalii.

    Servicii medicale

    Despre serviciile medicale oferite de universitate - vezi detalii.

    Licenţe Microsoft în cadrul programului MICROSOFT IMAGINE

    Incepând din semestrul al II-lea al anului universitar 2009/2010, Facultatea de Calculatoare şi Informatică Aplicată este participantă la iniţiativa pentru educaţie iniţiată de Compania Microsoft, numită la început MSDN Academic Alliance, apoi DreamSpark iar din anul 2016 MICROSOFT IMAGINE.

    MICROSOFT IMAGINE este un program de acces la tehnologie, adresat instituţiilor de învăţământ sau organizaţiilor ce sprijină, în relaţie cu aceste instituţii de învăţământ, accesul gratuit al elevilor, studenţilor şi cadrelor didactice la tehnologie şi la educaţie de specialitate.

    Studenţii Facultăţii de Calculatoare şi Informatică Aplicată sunt rugaţi să contacteze administratorul programului MICROSOFT IMAGINE, Lect.univ.dr. Alexandra Fortiş, în vederea semnării acordului de licenţiere şi a obţinerii informaţiilor legate de modaliatatea de înregistrare în acest program.